Wat wij doen

Wat?

dit is wat wij doen

Tekst & Visie raakt de kern van organisaties

Een Visie die uitgedragen dient te worden met de juiste Tekst. Een vertaalslag waardoor een krachtig merk ontstaat èn een sterk imago van jouw organisatie. Of je nu een éénpitter bent of een MKB’er. Een heldere communicatie over de kernwaarden van jouw bedrijf/dienst/product valt en staat bij de juiste teksten. Jouw boodschap uitdragen via website, app, print/social media, advertorials, folders, flyers, brochures, nieuwsbrieven en persberichten, etc, is onze kracht. Kernwaarden, missie, visie en strategie staan met elkaar in verbinding en zijn essentieel voor een goede bedrijfsvoering. Zowel op communicatief gebied als in het uitdragen van de Marketing ter ondersteuning van Sales. Communicatie gaat verder dan Zenden en Ontvangen. Het gaat over Begrijpen en Verbinden. Zowel intern als extern. Intern beginnen is extern winnen!

Transitie of gewoon een andere koers

Zit jouw bedrijf in een transitiefase? Is het moeilijk om betrokkenheid te genereren bij je medewerkers? Wordt jouw organisatieboodschap niet gedragen of begrepen? Hoe bereik je je klanten? Ben je teveel gericht op jouw product/dienst en niet op de oplossing voor jouw klant die het product/dienst met zich meebrengt? Bij veranderingen binnen organisaties zijn oude denkpatronen lastig te doorbreken. De communicatietools die worden ingezet worden vaak vanuit de oude situatie toegepast terwijl een vernieuw(en)de aanpak vereist is. Een frisse kijk waarbij storytelling voor verbinding zorgt, zowel met je medewerkers als met je klanten en relaties. Loyaliteit van klanten wordt gecreëerd door het delen van dezelfde waarden. Investeer in een gerichte kennisoverdracht waarmee je vertrouwen krijgt en waarbij jouw merk en bedrijfsimago een gevoel naar boven brengt waarmee men verbonden wil zijn.



“If people believe they share values with a company,
they will stay loyal to the brand.”

Howard Schultz (CEO Starbucks)

Werk

Lees eens wat!

“Make it simple. Make it memorable. Make it inviting to look at. Make it fun to read."

- Leo Burnett (advertising influencer)

27 mei 2020

Tango en Intuïtie

Een klein jaar geleden ben ik begonnen met het leren van de Argentijnse Tango. Deze dansvorm is niet te vergelijken met de Tango die we in […]
17 april 2020

Ondernemen; a bumpy road

Als je slecht met veranderingen kunt omgaan zal de huidige periode extreem moeilijk voor je zijn. De explosie op social media en de dagelijkse verslaggeving op […]
25 maart 2020

Angst of Kans

Nog niet zo lang geleden was ik drie weken in mn uppie een rondreis aan het maken op Bali en deels Lombok. Na drie moeilijke jaren […]

Meer weten?
06.13732065